Chantal Janzen komt met eigen mediaplatform &C

Iedereen houdt van Chantal Janzen. Haar tv-programma’s scoren steevast een miljoenenpubliek, er is al eens een musical om de personality heen gebouwd en in maart gaat de voor haar geschreven film Het Verlangen in première. En dus besluit Chantal om net als Linda de Mol 14 jaar geleden haar naam uit te bouwen tot een all-round mediamerk. Vandaag wordt bekend dat ze &C in de markt zet. 

 

“Net als met theater en televisie, wil ik met &C vooral amuseren, maar ook ontroeren, beschouwen en inspireren”, zegt Chantal. “Naast bekende en reeds gevestigde namen wil ik ook ruimte maken voor nieuw talent. In de toekomst wordt het bieden van een podium voor nieuw creatief talent een van de belangrijkste uitgangspunten van &C.”

 

Wat &C precies gaat worden, is nog niet duidelijk. Het behelst in elk geval een eigen glossy, maar ook een online platform en eigen tv-programma’s. &C mikt op vrouwen tussen de 18 en 48 jaar.

 

In maart is de launch van Chantals platform. Ik (als man!) kan niet wachten.

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>