Mysterie-serie 13 Reasons Why in première op Netflix

13-reasons-whyOp Netflix verschijnt vandaag 13 Reasons Why, een nieuwe, typische Netflix-serie. In de eerste aflevering zetten de scenarioschrijvers een mysterie neer, dat gaandeweg langzaam valt te ontrafelen. In dit geval gaat het om de zelfmoord van Hannah Baker. Ze heeft 13 videotapes achtergelaten, die verklaren waarom ze er voor heeft gekozen om uit het leven te stappen.

Er zijn dertien redenen waarom Hannah besloten heeft om uit het leven te stappen. In een mysterieuze, meeslepende dramaserie wordt de zoektocht naar het antwoord gestart. Door het modetijdschrift Elle wordt 13 Reasons Why direct vergeleken met Pretty Little Liars, niet de minst populaire serie van de afgelopen jaren. Selena Gomez is één van de uitvoerende producenten bij 13 Reasons Why. Voor deze serie heeft ze dus plaatsgenomen achter de schermen, in plaats van zelf een rol te bekleden.

Amerikaanse critici zijn enthousiast over 13 Reason Why. CNN roemt bijvoorbeeld de casting, maar merkt ook fijntjes op dat 13 Reasons Why vooral commercieel heel interessant in. Netflix bereikt met deze mysterie-serie namelijk de doelgroep 13-25, die zich allang niet meer voor het massamedium televisie laat strikken. Adverteerders zouden maar wat graag deze jonge generatie bereiken, maar hoe? Nou, via 13 Reasons Why bijvoorbeeld.

Bekijk de trailer:

13 Reasons Why, vanaf vandaag, Netflix

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>