Uitreiking Gouden Loeki in nieuw jasje

Volgende week buigt Nederland zich weer over de vraag: wie maakte de leukste commercial van het jaar? De uitreiking is dit keer geen standaard awardshow, maar zal in de vorm van een uitgerekte sketch worden gepresenteerd. Een gezin bestaande uit vier personen (Nelly Frijda, Cees Geel, Medi Broekman en Anneke Blok) bekijken de commercials als ze bezoek krijgen van Caroline Tensen.

Het script is geschreven door Frank Houtappels, die onder andere ook Gooische Vrouwen heeft gedaan. Het gezin zal acteren, Tensen niet. Zij is een soort presentatrice die zich in het gesprek mengt. Maar ze zal zich deze avond ook meermalen rechtstreeks tot de kijker wenden. Volgens Tensen wordt het allemaal erg grappig, zo liet ze zich ontvallen in RTL Boulevard.

De nieuwe aanpak moet tot hogere kijkcijfers en een betere waardering voor de Gouden Loeki leiden.

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>