Buddyhond KNGF winnaar Gouden Loeki 2014

De beste tv-commercial van het afgelopen jaar is de Buddyhond van KNGF Geleidehonden. Althans, zo heeft het Nederlands publiek zich gisteren uitgesproken bij de Gouden Loeki (1,5 miljoen kijkers). “Wij helpen niet alleen mensen die niet kunnen zien, maar ook mensen die te veel hebben gezien”, kopt de slogan bij een militair, die door zijn ‘buddyhond’ uit een nachtmerrie wordt wakker gelikt.

De overwinning van de Buddyhond betekent ook het verlies van Albert Heijn, die dit jaar opnieuw meedong voor de Gouden Loeki met zijn ‘Meneer van Dalen-campagne’. Zoals bekend heeft acteur Harry Piekema afscheid genomen van zijn alter ego. Na tien jaar de supermarktmanager te hebben gespeeld, is het tijd voor nieuwe rollen. En hoe beroemd hij ook is geworden als Meneer van Dalen, de commercials zijn nooit beloond met een Gouden Loeki.

Bekijk de winnende commercial:

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>