Erik van der Hoff en Arie Boomsma kanshebbers Loden Leeuw

Over twee weken roept Radar de meest irritante BN’er in een commercial uit, die persoon wint de Loden Leeuw. En Antoinette Hertsenberg heeft de schnabbelsterren die kans maken op deze bedenkelijke prijs onthuld: het gaat om Frank Lammers, Adelheid Roosen, Net 5-collega’s Arie Boomsma en Erik van der Hoff en VI-duo Wilfred Genee & Johan Derksen.

De reclames van belgigant Simpel, waarin hits van Gerard Joling en Nick & Simon klinken dingen niet mee in deze categorie, omdat de sterren alleen hun stem lenen aan de commercial. De beeltenis bestaat uit vingerpoppetjes. De zangers ontkomen daarmee aan een Loden Leeuw, maar Simpel maakt kans op de Loden Leeuw voor meest irritante reclame. Simpel neemt het op tegen Stella, TUI, Specsavers en Lactacyd.

De Loden Leeuw is in het leven geroepen als tegenhanger van de Gouden Loeki, voor de leukste commercial. Die prijs is inmiddels opgeheven, maar de Loden Leeuw gaat gewoon door. De prijs wordt maandag 14 december uitgereikt.

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>