Jensen beter op dreef door dagelijkse regelmaat

Na een aarzelende start doet de dagelijkse talkshow Jensen het steeds beter. Gisteren keken er 578.000 mensen naar het programma, een persoonlijk kijkcijferrecord.

In de doelgroep van RTL 5 (20-34-jarigen) was ‘Jensen’ het best bekeken
onder de actualiteiten / talkprogramma’s in de late avond, met een
marktaandeel van 25,6 procent.

Ik heb het in de afgelopen weken ook wel eens een paar momenten
aangezet. Nog altijd zijn de grappen van Jensen behoorlijk flauw en ik
heb het idee dat het programma vooral zo sterk is door een vlijmscherpe
montage. In dat opzicht worden gasten nog wel eens gemanipuleerd, ze
komen dommer of minder assertief over dan in werkelijkheid. Het is nog
altijd niet mijn kopje thee, al vind ik het beter dan de wekelijkse
variant van vroeger.

1 Reacties // Reageer

One thought on “Jensen beter op dreef door dagelijkse regelmaat

  1. Gerard

    Hoi Robert, ik heb een paar leuke filmpjes voor je en die wil ik je wel toe sturen maar ik heb geen e-mail adres van je.
    Ik hoop bij deze dat je mij het toe stuurd?
    Ik vindt het geweldig wat je laat zien, ga zo door.
    Gr.Gerard.

      /   Reply  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>