‘Groeten van Max speler van formaat in consumentenmarkt’

1920_sybrandniessen3of5De zomermaanden zijn voor Omroep Max big business, want programma’s als Droomhuis Gezocht en Groeten van Max zijn dan kijkcijferkanonnen. Sybrand Niessen schiet vanavond uit de startblokken met een nieuw seizoen van Groeten van Max. Eindredacteur Svenja Ottevanger in het AD: “Ik denk dat wij daarmee een groot publiek aan ons binden, omdat veel mensen zich betrokken voelen. Waar wij het in seizoen één hadden over drie vorken in een stacaravan voor vier personen, gaat het nu ook over aanslagen in Europa of over onveilig zwemwater.”

Svenja is tevreden over haar presentator. “Sybrand is Groeten van Max gaan ademen. Wij hebben maar een half woord nodig om elkaar te begrijpen. Sybrand weet net zo goed als ik wanneer een consument gelijk heeft en aan welke regels reisorganisaties zich moeten houden. Hij is niet iemand die pas aanschuift zodra we gaan opnemen.”

Na acht seizoenen is Groeten van Max een serieuze speler in de consumentenmarkt geworden, weet Svenja. “Ik ben niet bij de koffieautomaatgesprekken van de tegenpartijen. Maar ik weet wel dat als wij bellen en zeggen dat we van Groeten van Max zijn, we binnen no-time de juiste persoon aan de telefoon hebben.”

Groeten van Max, 20.30 uur, Max (NPO1)

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>