Frankrijk aan de haal met SBS-talentenjacht Popster

popsterHet is Talpa gelukt om Popster aan het buitenland te verkopen. De Franse zender TF1 gaat een eigen versie maken van Popster, dat op de internationale markt The Puppet Show heet. SBS 6 heeft dit voorjaar in Nederland een seizoen van Popster uitgezonden.

Popster begon met 1 miljoen kijkers, maar zakte terug tot zo’n 600 duizend kijkers per uitzending. En dat viel toch wat tegen op de vrijdagavond van SBS 6. In de doelgroep 20-49 is echter toch een flinke kijkerswinst geboekt op het tijdslot van Popster, en daar schermt Talpa mee op de internationale markt.

Popster is een talentenjacht voor poppen – in de breedste zin van het woord. Het gaat om buikspreekpoppen, maar ook handpoppen of een sokpoppenkoor. Kim-Lian van der Meij presenteerde Popster in Nederland.

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>