Eén van de populairste uitzendingen van Radar is toch wel wanneer Antoinette Hertsenberg de Loden Leeuw uitreikt. De twijfelachtige eer gaat naar de meest irritante tv-commercial van het afgelopen jaar èn naar de meest irritante BN’er in een reclamespot. Het moet raar lopen willen de jongens en meisjes van de Plus supermarkt deze prijs niet krijgen, volgens mij (en velen met mij) een serie van strontvervelende reclames waar ook maar geen einde aan lijkt te komen.
Bij de BN’ers maken onder andere Johan Derksen, Kim Holland en Raemon Sluiter kans op de Loden Leeuw. Vorig jaar werd de prijs uitgereikt aan Postal Gold en Arie Koomen (Mediamarkt).
Radar, 20.30 uur, Tros (NL1)
Zie ook:
- Uitreiking Loden Leeuw in Tros Radar: 100.000+ stemmen
“een serie van strontvervelende reclames waar ook maar geen einde aan lijkt te komen”:
http://www.adformatie.nl/nieuws/bericht/plus-retail-van-leukwerkt-naar-doom-dickson
Al is dat natuurlijk nog geen 100% garantie..
Toch zijn di reclames van Plus wel komisch, juist omdat het irritant is.
En die reclame van simpel, schorre René Froger en al die andere mensen.
Dat is pas irritant
De Plusreclames werken wel: iedereen onthoud ze. Wat wordt er onthouden? Plus als supermarkt en “Plus geeft meer”. Doel geslaagd.
En dat maakt het qua marketing een goede reclame.
(Overigens ben ik de AHreclames ook kotsbeu die al 80 jaar hetzelfde zijn)
OFF TOPIC!!
Britt & Sharon van New Chicks doen ook mee met Echte Meisjes op zoek naar zichzelf!
ik vindt de reclames van PLUS wel grappig!
Ik vind die PLUS reclames nog wel meevallen. Die reclames van SIMPEL zijn pas bloedirritant!! Oja en carglass… En kunnen ze geen bom gooien op die ‘volume-op-10′ Mediamarkt reclames?! Werkt bij alleen maar averechts… Ze leren het ook nooit!
Dat Carglass niet eens genomineerd was zeg. Dat zijn by far de meest irritante reclames, vooral omdat er geen reclameblok voorbij gaat zonder dat wangedrocht (hoe hoog is dat reclamebudget van Carglass eigenlijk??)