Is het vanzelfsprekend dat het eten in verzorgingstehuizen smakeloos
is? Waarom is de naam helpdesk in veel gevallen synoniem voor
afscheepdesk? Op deze en meer van dit soort vragen wil Boemerang een
antwoord hebben. Boemerang is een nieuw consumentenprogramma van de KRO en is vanaf 5 januari te zien. Een presentatietrio onder leiding van Fons de Poel zal de consument
terzijde staan in de wereld van verleiding, list en subtiele misleiding
waarin wij ons allemaal bevinden. De KRO belooft zich vast te bijten in misstanden en bedrog.
Want, zo stelt de omroep, als het antwoord niet meteen komt, houden we net zo lang aan tot we wel antwoord krijgen. Het programma komt dus als een boemerang bij de koks van verzorgingstehuizen en bij de chefs van helpdesks terug.
Op papier gaat Boemerang dus ergens tussen Radar en Kassa inzitten, al lijkt het programma niet echt in een hokje te plaatsen. En dat lijkt me goed. Er zijn ten slotte al zo veel consumentenprogramma’s, als nieuweling moet je je onderscheiden. Wie weet doet Boemerang dat ook echt.
Zie ook:
- De KRO heeft een luis in zijn pels – en veel bedrijven straks ook
ik ben helaas ervaringsdeskundige ik heb twee maanden in amersfoort ziekenhuis gelegen
en 1 x Op pasen een redelijke maaltijd gegeten.Toen van mei tot november in revalidatie centrum de Hoogstraat in Utrecht Die hebben het niveau redelijk nooit gehaald het was altijd smakelijk met uitschieters op feestdagen of hun italiaanse/ mexicaanse week dan wisten ze zich zelf te overtreffen
hun geheim was een aantal simpele truukjes wanneer je bv spercie bonen tuinbonen ed.voorzet de bonen voorzien van fijnbgesneden katenspek simpel maar efectief
en zo hebben zer nog veel meer. daarna
ben ik ondergebracht in een verpleeghuis cq bejaardenhuis daar ben ik maar uit ge vlucht na een maand.3zo triest allemaal dus drie sterren voor de hoogstraat met vriendelijke groeten pim bolander