Loden Leeuw naar Hoyhoy en broertjes Coronel

De luiaards van hoyhoy.nl vormen de irritantste commercial van 2014. Dat is althans de uitkomst van de Loden Leeuw-verkiezing van Tros Radar, waarbij meer dan 100.000 stemmen zijn uitgebracht. Wat mij betreft ook de meest terechte uitkomst. Hoewel ik niets tegen het beestje de luiaard heb, bezorgen de hoyhoy-luiaards me elke keer de rillingen over mijn lijf.

Nu moet reclame soms irriteren om de boodschap over te brengen, maar in het geval van deze griezels heb ik nog altijd geen idee wat ze nu precies proberen te vertellen. Of wat je op de website van Hoyhoy kunt vinden. Acute zapdrang speelt daar ongetwijfeld een rol bij

Bij de Loden Leeuw is ook de meest irritante BN’er in een commercial weggegeven. Deze prijs moet worden gedeeld, want de broers Tim en Tom Coronel gaan er met de twijfelachtige eer vandoor. Met ruim 38 procent van de stemmen verslaan de coureurs de commercials van bijvoorbeeld Roy Donders en Chantal Janzen.

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>