Toppers-soap update: Tros doet nieuw voorstel

De soap rondom de Toppers-soap blijft maar voortduren. De Tros en SBS lijken lijnrecht tegenover elkaar te staan als het gaat om Gerard Joling. De zanger is loyaal aan SBS, met wie hij een exclusief tv-contract heeft. Maar de Tros wil toch wel erg graag de Toppers-soap Op Weg Naar Moskou uitzenden in het voorjaar van 2009. De omroep heeft een nieuw voorstel neergelegd bij SBS, waarin het aantal afleveringen is teruggebracht van 10 naar 8.

Het terugbrengen van het aantal afleveringen wordt al van begin af aan genoemd als een mogelijke oplossing voor de impasse. Alleen is het afsnoepen van twee afleveringen natuurlijk wel erg karig. Ik denk dat SBS zich beter zou kunnen vinden in een soap die maximaal 4 afleveringen telt.

Het AD meldt dat de manager van De Toppers met gezondheidsklachten is opgenomen in het ziekenhuis. Klachten die zijn ontstaan door de spanningen die de hele strijd met zich meebrengt. In de krant wordt Gordon ook gequote. "Gerard moet stelling nemen. Hij staat alleen bij SBS als presentator onder contract. In de TROS-soap is hij te zien als zanger."

Iets zegt me dat deze soap nog heel lang doorgaat.

Zie ook:
- Joling loyaal aan SBS 6
- Joling en SBS nog niet akkoord over Toppers-soap
- Alsnog gedoe rondom Toppers-soap bij Tros

3 Reacties // Reageer

3 thoughts on “Toppers-soap update: Tros doet nieuw voorstel

  1. **Vincent**

    Wat een bij voorbaat kansloos tegenbod: 8 ipv 10 afleveringen…

    Begrijp me goed, ik ben ook fan van de Toppers, maar in 4 afleveringen kan het ook wel… Toch?

      /   Reply  / 
  2. Dario

    Kan de TROS mij en velen met mij een plezier doen en uit het publieke bestel stappen? Neem BZN, Jan Smit en alle andere Volendamse artiesten maar mee, samen met Frans en Marianne en al die andere kansloze artiesten, dan kan ik de nieuwe zender waar ze dan naartoe gaan onder voorkeuze 99999 programmeren kom ik er ook niet toevallig langs met zappen. Wat moet dat heerlijk zijn…

      /   Reply  / 
  3. Jabo

    Wellicht een aardig programmaidee om alle onderlinge relaties tussen die omroepgasten onderling en alle (on)bewuste reclame in elkaars programma is bloot te leggen en met ons kijker te delen. Alles is inmiddels van der ende en eyeworks. Ze spelen elkaar de reclamezendtijd toe.

      /   Reply  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>