Domino Day gaat dit jaar niet door. Producent Endemol heeft niet voldoende sponsoren kunnen vinden voor het jaarlijkse evenement, te zien op SBS 6. De Leeuwarder Courant meldt dat een driejarig sponsorcontract na de afgelopen editie afliep en daar is geen vervolg aan gegeven.
Endemol heeft de ambitie om volgend jaar wel een nieuwe editie te maken. SBS 6 trok afgelopen november 2,9 miljoen kijkers met Domino Day. Of de zomervariant Kettingreactie dit jaar terugkeert, is niet bekend.
dat dit kan in Nederland!
Nee verschrikkelijk! Hoe kan dit….heel Nederland was in de ban.
Probleem ligt meer bij Endemol dan bij de sponsors. Endemol heeft enorm aan slagkracht verloren en krijgt daardoor de sponsors niet meer bij elkaar. De crisis heeft daar weinig mee te maken want sponsoring regelen lukt nog genoeg.
Endemol laat aan alle kanten steken vallen. Het onderhouden van contact met de sponsors is er daar een van. Dit is het gevolg.
Nu is er niets spectaculairs en adembenemend meer op televisie…
Brekend! SBS gaat volgende maand een benefietshow organiseren om toch Domino Day te kunnen uitzenden:
http://bit.ly/8ZTZ2Q